Kat von D, ja tack!

Det är inte mycket ja vill ha i julklapp, förutom en resa till Thailand och pengar (den förstnämnda ska ja få vilket ni vet) men ja, två klappar och typ massor som frågar va ja vill ha. Ni hör, insane de går inte ihop!
ja måste helt enkelt fundera ut mer klappar som kan fylla säcken, de svåra är VAD?
Men de som ja absolut mest i hela världen vill ha är Kat Von D,hur grymm får man va?
Ja vill gärna ha hela henne, hon kan få en speciell plats i mitt rum, men ja kan också dra ner det till att hon gör en tatuering på mig, vilken dröm. Hon är ju hur duktig och hela hon är täckt med snygga tatueringar.
Men ja, en dröm är en dröm.
Så ja år väl nöja mig med ett presentkort på nått ställe i närheten ist,
det har ju funkat förut och jag är nöjd så!

Nu ska ja snart iväg o jobba med världens huvudvärk, jippey.image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0