HEY SUNDAY,

Jag är inte ens klätt på mig än,
 ja känner mig sluskig i min uttvättade pappa t shirt.
Glögg i handen och lussekatten på bordet,
milou ligger som en slickad sill kring mitt ben.
Här är varmt och jobbigt, huvudvärken blir bara kraftigare,
snälla skjut mig!
Ja är lite småsur, jag vill ha fett, fett rån donken. Please!
Ja ska säga er folk att jag verkligen vill till grekland i sommar,
hoppas Hannah vill lika mycket.
För om hon vill kör vi lika hårt som den fetaste electro!
Yey, just de idag är det den 16 December.
HEY 2 månader och 10 dar kvar till Thailand.
Ja börjar faktiskt små le nu. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag vill verkligen, måste bara skaffa fram lite kosing och vara hemma i Sverige då ;)

2007-12-16 @ 18:19:43
URL: http://ejnersten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0