Aj aj aj,

Pratade med min doktor för en liten tid sen, han gav mig rådet att sluta upp med laktosprodukter för en tid.
Bara för att se om det är laktosen som gör min mage svullen,spänd och väldigt öm. Så ja har provat att dricka mjölk,tgurt,smör,fil o sv utan laktos och visst det blev skillnad. Men i morse gav ja mig på rysgynsgröt och vanlig mjölk. Nu kan ja knappt sitta upp, har förbannat ont usch. Ska ju jobba snart också skiiit.
Så kan de faktiskt va så att man är lite känslig för sånt? om det är så är de vart att sluta upp med mjölk och sånt för att i fortsätningen köra med Valijo grejer. Jaja, nu har ja lärt mig en läxa.

Igår va ja hos Hannah o baka peppsihus och ja kan bara säga att snygga blev dem INTE.
sen så käkade vi lite nmat och bara tog de lungt.
Hemma hos pappa blev de glögg och lite mysig julmusik innan ja stupade i säng.
Börjar jobba idag kl 13, så ska börja fixa mig nu. Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0