Västerås och växla pengar!

Japp, jag o pappa har roat oss med det idag, växlade in 7375 kr till Bulgariska Leva, så nu har mammut och jag så vi klarar oss. Passade på att göra slut på det sista av lönen också, man bli ju alltdi så glad av att få inhalnda nya ting. Men det blev iaf ett par jens, en skjorta och ett skärp, en ny outfit altså!

När vi kom hem åt vi yougurt med färsk annanas och rostad macka, fan det slår allt va pizza och kebab heter! Och massa nytto också :)

Ikväll så blir det antingen en slappokväll med film, eller hem till emma och, jaaa bara umgås!

Imorgon ska jag till Polisen, dra ut ett brottsregister och vidare till mammuts dagis och visa att jag inte är a girl with gun. Sen ska jag Emmus och Hannus handla ingredisnser till Taco, imorgon blir det nämligen middag och mys på herkulesvägen. Ska bli RITKTIGT roligt, ja vill ha fredag nu!!

Nu ska jag kolla väderrapporter neråt världen.
Sen bir det nog en liten promenad, kanske, i nödfall ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0