tro, hopp och maaaaaat

Gårdagen blev riktigt riktigt varm.
Jag var ute med oskars båt ett tag och brände mig rejält, vi drog in efter några timmar och sedan fortsatte jag sola hos Janne och Marina, det skulle ja inte gjort för jag var riktigt röd när jag var på hemgång!
Kvällen skulle ja tillbringa hos Simone o Pierre, vilket ja också gjorde och det var väldigt skönt att få komma o hälsa på, bara vara som man vill vara, det är det som är härligt med dem, man behöver inte vara perfect :)
vi åt lite mat och glass. Jag fick prata av mig lite om världens problem, kom hem vid 12 och tänkte att " dem måste ja besöka oftare" o det skall jag göra också, snarast!
jag fick nya insikter o det behöver jag!

Dagan har varit halvregnig o tröttsam, Men ikväll ska jag hem till emmi, äta kladdkaka och spela världens roligaste spel, med andra ord!
så kvällen låter riktigt lovande! Och före det skall jag o papput med grannarns o käka thai! så kvällen kan inte annat en bli kalasbra.

Om 2 veckor bär det av till Albena.
Wiooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0