Sun sun sun

den är giftig o den smittar ner dig du har hört den förut så du visslar med mig ba!

party humör, yes ikväll blir det riktig vuxenfest, Linda fyller 20! GRATTIS.
jag håller på och provar ut kvälls outfit vilket inte går så bra, men ja kör på lite rocktema iaf, awesome!
Har köpt Passoa på bolaget, ska äntligen göra min favvis drink vilket är Passoa + apelsin juice och mycket is, Jummie!

har solat lite idag också, vilket man inte kujant gjort så mycket i sommar! Så härligt att bara ligga ute. Denna dag kommer nog sluta på måga plus känner jag! GLÄDJE!
 
Nu ska ja småplatta skann lite, sminka mig och smörja in med med coco crem, ska lukt som en exotisk kvinan ikväll hade jag tänkt, mohaha ^^

Ciaobella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0