Logdans i Lillkyrka

Gårdagen va helt fantastiskt kul.
Började med att vi hämta upp min kära kompanjon Emmi, sedan körde pappa ut oss till Linda i lillkyrka.. där vi skulle äta middag och sedan festa hela natten.
Det va jätte mysigt och vi åt god mat o drack mängder, Emmi och jag envisades om att prata om flygplan, men vi släppte snabbt den ideén då våra bordkamrater nästa somna ;) haha.
När vi hade ätit kom det ut mer folk, massa Sp:are som gick ut förra året, altså 87:or. Det va nästa bara 87 or förutom vi då!
Linda hade en kompis från Uppsala där, Becca! Riktigt rolig prick, hade väldans kul med henne! Men jag o mina snuskfantasier fick nog henne att täntke lite underliga tankar om mig, alla andra är ju så vana så jag får ha lite överseenede.
När det börja bli lite småkyligt gick vi alla upp på "logen" och fortsatta festen där, det va väldigt mysigt ställe :)
En Passoa flaska mindre och smått darriga ben började vi dansa "flygdansen" och det spildes ut både det ena och det andra hej villt! Några kort senare och en aning trött började folket att ta sig in och hem till sängen. Likaså vi, vi var väldigt trötta men jag hade så himla kul!
Vi drog en sväng genom stan för att släppa av Becca, vi träffa en del kändisfolk också.. Lollo och stefan tyr båda smått fulla men det va kul å ses, det va tydligen nån fest i stan alla va på men som inte var något höjdare vad jag förstod. mest "småbarn" ja dem som nyförtiden går på WGY, not us lixom! gääälet
Sen var det sängen som gällde!

Idag har det varit ganska bra väder så jag har bara solat, inget mer att säg om det!
nu är ja trött å ska kika på Beck.

imorgon är det dax för en tur till lollo och bada, underbaaaart!

                                                                                   
image115




                                                                                           CIAOBELLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0