Jag är rädd!

image117
                                 (ville bara lägga upp den här fina bilden, för jag älskar verkligen flygplan! Thai airways b 747.                                                  Denna farkost åkte vi med till Thailand, jag har tagit kortet. )




Åhhw, har nog kikat igenom alla vädersidor man kan hitta, o alla med olika väder!
jag vill verkligen inte ha regn när ja åker till bulgarien, visserligen är det exakt 2 veckor kvar idag, så det
ändrar ju sig, ja kan acceptera 1, högst 2 dagar men halvtasikt väder! men fan inte mer.
men ser ut som det ljusnar, nästa vecka ser det lite mer hoppfullt ut.
men aja, man kan inte stura över vädergudarna hur mkt ja än skulle vilja, man får se det possitivt att man iaf kommer iväg, byta miljö lixom :) Men alla kan väl vara så snälla och be med oxh för mig, då ska kag definitivt belöna er med en burk hemgjord bulgarisk hjortronmarmelad! haha



Om 20 min ska ja hämta upp min lilla Emmi, sen ska vi iväg och handla. senare kommer Mathilda och Hannut.
Då ska vi äta o ha det trevligt! Imorgon är det inget speciellt inbokat, ska bara ta det lite lungt tror ja! Söndag ska jag till min lilla farmor som ja inte hälsat på på länge! Måndag kommer mamma då vi ska beställa lite Taxfree grejer från My travel. Tisdag och jag och far på en "mat" resa, ja det känns nästan som det, vi kmr ju äta oss till död ^^ haha.

När vi kommit hem från det är det bara 1 vecka kvar till bullis! YÄE!

Har på mig mina nya kläder idag, det blev faktiskt riktigt najs tillsammans! bra köp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0