HEJDÅ SVERIGE!

Nu håller jag på att packa det sista, äter frukost och lyssnar på music, jag är glad! Idag åker vi...
Jag o mamis efterlängtade resa ner till Bulgarien, Albena. Har nyss kollat väderrapporter, ser ut som en hyffsad vacker vecka, endast regnskurar på måndag o det kan jag väl så ut med. Det viktigaste är att vi kommer iväg, får ligga o lata oss och äta massa mat!
Veckoschemat är inte så fulltecknat, förutsom en planerad båtutflykt på onsdag eller torsdag och en kvällsshopping i Varna. Jag har ju haft gud med mig, skrev inte förut att jag legat i hög sänka och feber, har inte kunnat gått på komvux eller nått, men efter ett läkarbesök har jag fått världens dunderkur så nu är jag frisk :D
Nackdelen är att dem avrådde från alkoholdrycker, o det kan ju vara ganska trevligt att ta en drink någon kväll, men dt kan inte hjälpas ;/

dags schema.
hämta mami kl 13:15
ta flygbussen till arlanda kl 13:45
Fika och ha trevligt...
flyget lyfter kl 17;40,
21;40 landar vi i Varna


Mammas enda ord som kommer sägas under hela resan är " one cup of coffe with milk pleace "
och det garanderar jag, har varit både i Cypern och Grekland med henne, jag vet hennes ordföråd.
så det blir jag som får stå för pinsamheterna och grovjobbet ;)

HA DET SÅ BRA TILLS JA KOMEMR HEM!
och alla som ska till Hannah ikväll får ha det så jäkla skoj och dricka för mig med! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0