Fest hos lolliisch!

Jag har lagom hunnit med att komma hem från Riga, som för övrigt var en mysig stad! Den resan va väldigt trevlig och ja, nu har man gjort den staden också! Men iaf,
lagom hemkommen och fester strömmar in, livet är bra härligt ibland.
Jag är ju inte gjord av det materialet så jag tackar nej till en festkväll och denna festkväll har jag stoooora förhoppningar på. Var ju ett tag sen man träffade Lollo och alla vänner på den sidan av vännkretsen, så hennes inbjudan känns heltklart som en helkväll full med skratt och dricka, ja det ska bli hur kul somhelst. Lollo som flyttar på Måndag har denna fest som en liten "hejdå" fest så det lär komma folk från alla möjliga program från WGY!
Jag ska iaf först till Johannae om exakt 30 min vilket betyder lite brådis då jag inte har börjat med någonting än.
Dit kommer också Alexandra, har inte träffat någon av dem på hela sommaren så vi ska dricka ett glas och snacka lite innan vi glider vidare til Lolls.
Jag är på bästa möjliga festhumör också, har laddat upp med lite mixar av axwell så kvällen ska nog börja bra, och förhoppningsvis sluta lika bra. Men som sagt, det vet man ju inte riktigt när man ska på fest med dem här tjejerna ;)
Har ju lite olika drcker att välja mellan ikväll, på båten är sprit väldigt billigt så jag köpte på min några, men jag tar det jag tycker bäst om smirnoff twisted apple med sprite, mmmmmm :)
 
Nej, nu ska jag lägga lite konst på mitt ansikte, bye!


image119
(fulfesten 06, härliga tider med Hanny och Boddish)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0