Ego girl

image114

Jag håller på att läsa Ego girl av carolina gynning den är så grymt bra bok, ja kan inte sluta läsa.
Big brother bimbon med stora tuttar och liten hjärna, no way, jag älskar henne och hennes bok, mina tankar jag haft om henne finns inte längre i denna värld.
Hon berättar om en värld som vi vanliga ser som endast glamour och underbara fester, ett liv som vi bara drömmer om, o visst drömmer ja fortfarande men ursh va äckliga människor det verkar finnas. Om hur jävla pissig det är i modellvärlden, jag har verkligen haft en fel uppfattning om hur celebritys lever. Alla verkar va riktigta skithögar!!!Hon har verkligen inte haft det lätt i livet, och jag måste säga att jag helt ändrat uppfattning om henne, måste nästa säga att hon nu blivit en förbild för mig. Även fast hennes vilda förflutna skakat henne har hon ändå kunnat gå vidare, rak i ryggen och vågar berätta för oss andra hur hon har levt. Shit hon är verkligen berest och världsvan också, gud va hon har varit med om olika saker,allt från kokainfester i paris till att träffa prinsen i Dubai och partat med kate moss och Hugh hefner. Pretty jellous,
Hon har tagit tag i sitt matmissbruk, o det var verkligen befriande för mig att få läsa om hur människor som faktiskt kan klara sig ur ett beroende och sen se mat från den verkliga sidan, för den är livsnödvändig!
Jag vet inte hur månag tårar jag fält när jag läste boken, inte bara för att ja tyckte synd om carolina utan för att jag känner igen mig på vissa saker som hon talar om. Men varje gång jag lagt ifrån mig boken har det ändå känt jätte bra, jag var lättad på nått sett. jag ska definitift läsa om den, ja helt sjukt jag som inte brukar läsa en endaste bok!
Jag tror ingen kan egentligen fatta hur den här boken påverkat mig, för det har den på riktigt! Jag känner att jag kan fixa det här nu, börja ta tagi saker jag MÅSTE ta tag i. Kan hon kan väl ja, o jag har ju inte haft det ens dubbelt så jobbigt som hon. Så mian problem är ju bara en bagatell.
 Man behöver inte gå med på vadsomhelt i livet,  man ska alltid göra det man själv vill även om det gäller pengar och rikedom. Man måste få säga ifrån och man måste få vara den man är. Jag ser inte Carolina som nån bimbo pattlisa (längre), utan som en människa som det verkligen har gått bra för, hon är verkligen en smart tjej, verkligen!
och hon säger vad hon tycker o ärlighet varar längst.  Att kunna ta sig ur och börja om. trotts ett riktigt trashigt förflutet!
att en bok, en jäkla bok var det som fick klockorna att ringa? galet!!!
Helt klart gold medal :)

fan va jag älskar den här boken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0