1 v Riga. 2 v Bulgarien

Om en vecka sitter ja på bussen påväg till båten som skall ta oss till Riga!
Jag föler med av egen vilja, men pappa skulle bli ledsen om jag sa nej, så min viljestyrka svek mig lite i mitt val. Men ja kan inte påstå att jag bevar inför resan, god mat och ny parfym som inte köpts av hannas egna pengar ^^ ja borde kunna dra på smileseenorna :P
ja det ska bli trevligt, det bara ska bli det!

2 veckor till Bulgarien som jag däremot räknar dagar, minuter och sekunder till. Hoppas att dolen lyser minst 5 av 7 dar, kollar dagligen på albena vädert, regn och sol, JAG VILL INTE HA REGN!
men vi åker ju om 2 v så vädert kmr ändra sig, Jag och mamma har både samken och känslar för braiga ting. Hotellet har fått toppbetyg för det är numera renoverat och pooler har byggts till, kalas! bara 100 m från stranden så allt är helt kanoners. Det enda jag verkligen bevar för är flygresan, dödångest och lugnande tabletter, fy o blääää.

Idag är det 27 g i skuggan.
Om 30 min befinner jag mig på en båt och solar med Oskar! hur kanon låter inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0