Måndag, mode och mörker

vaknade utvilad och pigg, men det bästa av allt Milo lever, åh ja va så rädd igår ursh va hemskt det var!
Men nu är det måndag, lov och ledigheter.. men det betyder också plugg och teori ;-)
hade körletion kl 10;30 imorse, de va kul.. vi gjorde inga svårighetsmoment, lite landsväg o sv..
Har pluggat lite teori på datorn på körskolan också! skönt att ha hunnit gjort lite nyttoheter så tidigt på dagen.
Nu sitter jag här å vändar på varje krona (snål som jag är)  hm får se här nu...
750 + 1050 + 300 + 500 + 189 + 90 = 2879 haha, va man är ju inte direkt rik, Men jag kommer nog ha råd med jens å skor imorgon, men det lär inte bli mkt kvar av det här pengarna, OM ja inte kan få pappa att betala ett ben! hm ah vi får se, han är ju snäll som det är endå!
Åh äntligen ikväll ska jag få röra på mig. härliiiiigt, innebanyträning! Ja e totalkass men man känner sig så frisk efteråt, det är superbra träning :D
tisdagen blir ju sthlm å teori, onsdagen hoppas vi på en Boddan dag! ska ringa henne senare <3
Fredagen är tillägnad Liny, fest somfan! ah , livet är härligt! joar? hm ja vi får se hur pengarna mår, annars så nää , måste tänka på ekonomin, allt handlar inte bara om Öl, haha.

Ganska triskt dagi allmänhet, grått å urrigt ute. Skulle va mysigt å köpa den där supermysiga stickade tröjan på Hm, men neeeeej Hanna, du har så tok mkt tröjor!
Men reströds mössan va helt klart den fräckaste mössan, den är ett måste..kosta va en kosta vill!
Mode termomertern lyser rött, jag som itne brukar bry mig så mkr annars, men på nått sätt känns vintermodet som ett mode jag jävligt mkt passar in på! Men vissa små undantag, man ska våga visa benen haha no way, vem ser läcker ut i prinskorvs ben? trashy blää. Nej street modet är helt klart helt okej Nikkita och svea tummen up, Ett besök på nk, gulan, weekdays mm ska jag göra! , Man jag som inte är så mkt för de glammiga,bling, och chokerande klädstilarna lutar mig lungt tillbaka i min stickade tröja och mina mancester byxor ;-P

Bad santa ligger laddad i dvd'n, tack gode gud för att det  är gråkallt. Då gör det inget om man har en karamell kungen påse fullproppad med kärlek och omtanke.

vi hörs/
Hanny




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0