a'la hanny



Vad håller jag hus?

Hanna
Vart bor du?
Enköping

När är du född?

i en garderob den 19 juli 1988
Beskriv din stil med 3 ord?
 Udda, vanlig, baggy
Vad innebär mode för dig?
nått som jag inte följer till punkt å pricka, ja tar det ja vill ha på mig!
Vilka är dina favoritaffärer, butiker?
Zapata (gamla stan) Nk, gulan, finns många bra bitiker i sthlm!
Shoppar du second hand?
räknas ett par brillor till fulfesten? ;)
Vilken är din favoritdesigner?
hahahahahahahaha!
Vad är din favorit i höst?
srickat å mysigt! randiga mössor å vantar matchar min jacka :P
Hur mycket shoppar du för i månaden?
under sommarmånaderna blir det väldigt mkt, under hösten å vinterna jobbar ja inte så det blir inte alls lika mycket!
Dyraste plagget respektive billigaste?
min jacka, linne från Hm kanske!

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?
Jag måste tro, för ja vill! men vi får väl se vad ja blir när ja blir stor, haha! Men ja skulle gärna shoppa ännu mer än vad ja gör idag!
Brukar du tröstshoppa?
Ja. en depression klaras lättast upp men en ny scarf
Högklackat eller lågklackat?
jag lever ett low life
Vilken är din drömväska?
en Kelly ja tror! fast de finns ju massa
Vilket blir ditt nästa köp?
ett par retro lacoste skor (mina börjar bli till åren) och ett par tjusiga jeans
Favoritblogg?
me dunno
Vilka är dina stilikoner?

Min svneksa lärare , nicole ritchie.
När upptäckte du ditt intresse för mode?
vadå vem har sagt att jag har ett sådant intresse :S
Vad vill du jobba med i framtiden?
inom rese branchen
Favoritplagg just nu?
mina manchester bralls
Favoritaccessoarer?
scarfen


kej, helgen bara går och går, tur att vi har lov  , wiiiiiiiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0