55 dagar, galet!

Okej. Det är galet, men det är faktiskt bara 55 dagar kvar till julafton.
Är inne på sånnadär julsidor för att få lite insperation hur julens ska se ut 06. Har fattat att allt ska vara svart, tycker inte jag verkar vara så julit men vem bryr sig, de ska vara gammeldags ja en genuin jul.
Sitter och tittar ut genom fönstret, fan kan det inte komma snö snart, bara löv lö och åter löv, bajs!!
Gud va jag längtar till att få gå ut och gå  en kulen kväll i knistrande snö, rosiga kinder och med några knäck i fickan!
Jag har lovat mamma att jag ska hjälpa till hemma när det böjar närma sig "julstöket" , Ja tror hon känner att julen är något att se fram emot då..hon har ju trotts allt inte 336347 armar!
annars så är Mamma inte så mycket för julen,  det tycker jag är tråkigt som fan i och med att jag älskar den och vill göra alla mysiga julgrejsor :/ Inte pappa hellr för den delen , men han går iaf med på att baka o stå i, men själv är han inte delaktig utan vill häslt sitta med en öl i handen när det väl kommer till kritan.
Som tur är har jag Marina, hon tycker om julen.. hoppas hon ska ha den traditionella julstöket hemma hon henne och hennes familj, då bakar vi, pysslar och lyssnar på julmusik. galet mysigt!
Det är där jag också ska tillbringa julen 06, ute i mariedahl <3 mysigaste platsen. Mamma och Calle ska också med såklart, och i år ska vi itne bråka :P
nu släpper vi julen ett tag och blickar frammåt.

På tisdag ska jag shoppa istockholm, har sett ett par nice lacoste skor å ett par great Tiger jens, kreditkortet lär va tomt när ja kommer hem, men vafan! Love to live!!!
Nu ska ja plugga lite teori :(
ja lär ju uppdatera senare! inte för att denna dag kommer va något att minnas eller skriva om!

/ Hanna. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0