like a hanny thing

like a hanny thing


WEOW! Helgen som var var super rolig, vår sponatana förfest hos Hannah blev riktigt lyckad!
Elin och Lisy kom också tillslut. det var verkligen jätte roligt att dem kunde komma!
Sedan fick vi för oss nått knäppt och ett sms gick av saplen, tur att hon blev glad ;)
Joar var roligt de också, mkt dance/house, o DE GILLAR VI!!
Nu har nästan en hrl solvecka gått också, har hunnit med prov ( som var svårt somfan)
har hunnit varit ute med Sara, super mysigt.
Och idag åker klassen till sthlm, vi ska se en teater på dramaten. Det kommer förekomma lespiska nakensener, sed sex å grejer, haha! Och dom på dramaten säger att vi inte får skratta? men hallå? Det kan dom väl inte bestämma hur folk ska reagera, man måste väl få uttrycka sina känslor.. hur kul är det om alla bara sitter rätt uppochner!
Jaja, vi hinner också med en lite runda shopping. Inte för att jag har nå pengar.
Sen ska vi också ut och käka, wiie alla tjejer! Hoppas det blir mysigt!
hm va ska man ha på sig för kläder? Det verkar ju vara varmt ute. Jag tror det inte kommer bli någon  vinter i år. det är ju typ 10+ ute, helt sick! det ska va 10 minus å snö.. lite julkänsla, tack!

Fick ett glädjade besked i morse också! UNDERBART!

Nu ska jag göra iordning mig, sen blir det lite greveholm tittande!


ses/


Kommentarer
Postat av: cissi

Greveholm ftw =)

2006-11-22 @ 22:33:11
URL: http://cisspiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0