underbart

Sommaren börja börsvinna, fast den kommer  nog tillbaka snart.

tääbäärber


helgen har varit jätte rolig, trevligt som fan i fredags, tack till alla som kom, haha plus mamma :P mad woman! ;P

dt är jätte skönt att jag har fått så bra kontakt med linda å elli på så kort tid, jag tycker verkligen om dem, totaly cooly schööna brudar!höhö

igår så va man ju inte så pigg på morgonen nej, frukosten bestod av kebab o godis. milo skulle klippas, men ja somande i bilden påväg dit, pappa å jag skulle ut å käka på kvällen, haha , nej så blev dt inte heller, jag var för trött, somna kl 5 å vakna kl 8, lite mer godis å enn film, sen så va det bara att sova igen. höhö, happy hanny!!!
intressant helg va ?

Nu är kl snart halv 1, å om 1 halvtimme ska jag va hos hannah :) jag är trött å hugrig.

men just nu känns allt så underbart, jag har mina vänner å jag har kärleken!

höh, ehh, ähhh bajs.
ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0