Sommar känslor



snart är det sommar!
Haderjan och jag vi är goda vänner.

och idag var det skola, kanske inte riktigt lika kul men dt funkar.
fan va skönt det ska bli med somarlov, hoppas på en del fester och festivaler - kom igen emma ;)
härligt att ligga i vackra bresse där det alltid är så rent och snyggt underbrt vatten som är turkos smaragd grönt ...eller inte.
idag var det härligt att gå på stan i solen jag unna mej lite kina mat i det vackra vädret.
jag kom lagom hem förrns det var dagt att gå ute ign, såå härligt. Sommarkänslor så det bara skriker om det. Hoppas på vackert väder imorgon så man kan sola sig ltie på lunchen.

Jag och Hannah Bääjerrstajjn i sommras , fyfan vilka minnen hörrö


för att jag/vi ska få lite vårkänslor så ska jag ha en BF mys-ÖLA  kväll.
och Jag ska laga mat, haha najsit fettsnål och väldigt gott, hahaha..
hoppas bara på att regnet ska dra sig tillbaka så vi kan sitta på terassen och lyssna på gyllne tider




Idag har jag vårshoppat lite , ett par trosor och en fin sommar tröja :)


Just det, tack den som sparka sönder våra stuprör på valborg, nu är det jag som måste betala det, Tack så jävla mycket!



btw: Elinor ligget fortfarande på eliten! skönast i stan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0