mitt sommarlov

Kirre// Om man är tjock så är det mer att älska
bra sagt tycker jag!



Det ska bli jävligt najs att gå på några skogsfester i sommar.

haha. Jag och Lina varr på stan idag, först käkade vi mat på mat o kakungen men inte nog med det så klämde man i sej en mjuk glass, öjöj!
Hanna o Lina: Genvägar e ofta  seeenväägar!




ölis

Sommarn är bra härlig, sitta i kloster en solig dag å knäcka en bira, :) haderajan förfan.


bul

Hanna och jag ska åka till bulgarien i sommar bara ta det lungt ligga på stranden, på kvällen ska vi väl inte göra så mycket, bara sitta på hotelltummet å mysa.... ELLER INTE!!!!!!!!!!!!

Hanny här blivit lite brun så ni vet!!

Kommentarer
Postat av: Amäända

faan, jag ska åka jag med. grrrr
får typ rymma ;]

2006-05-09 @ 21:49:14
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0