längtar tillbaka

hhh

OJ va jag längtar tillbaka till thailand, det var så härligt där.
alla gillade verkligen trance där, det spelades överallt, det var riktiga jungel-rave partyn där, så hääärligt för en sån som mej..
det som va galet bra var att allt va galet billigt, som spacetribe å annat, helt sjukt snygag inhemska modeller på  " hippie kläder " också...
yes, FULL MOON PARTY IS THE SHIT

fffuulllllmm

idag som de senare dagnarna har det varit galet vamt,
å jag börjar bli brun också..
imorgon är det sista dagen i kolan för denna vecka :D
hoppas på bra väder nu tjejer tills på fredan, ja då ska vi grilla ,spela öl spelet, dricak öl, å umgås å hadet trevligt :D - öla öla öla öla öla.
snart ska jag ute med pappa, å ikväll ska jag ge lill lördagen sitt rätta ansikte.


ciao


Kommentarer
Postat av: Morgan

Ciao!!

Tittade förbi... Häftiga bilder!

M.v.h.

2006-05-10 @ 18:34:16
URL: http://spaces.msn.com/orkan78/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0