Cykla eller gå men åk aldrig Renault



 här har ni 3 saker som är VÄLDIGT beroende framkallande. cigg, godis och öl.
jag använda mej av alla 3 sakerna igår, damn hanna ; ]
haha. och en sak till, jag diggar Ellinor som bara fan,
så jävla skönt tjej, absolut av festfolks eliten... haderajan babe !!
som ni kanske märker så har jag direkt inget liv idag, väldigt tråkit måste jag säga.
kanske ska plugga då? nää så blir det nog inte
snart är det Sommar och då måste vissa saker uträttas
  • färga håret
  • ny garderob ( nästan klart )
  • sola
  • spara en jädrans massa pengar
fast nja det finns ju massa ner saker , men jag har fått emd dt viktigaste nu tycker jag :P haha.



jag känner en bot hon heter anna anna heter hon. den låten kan jag bara inte bli av med.
tacka vet jag haderajan!

ingen ågrän , ingn baksmälla , inte ledsen , inte glad. jävlar va skönt det var att vakana upp idag!
igår åkte jag bil med tessan
- tessan?
ja!
- cykla eller gå men åk aldrig Renault
(dom där bak) höhöhöhö

hanny for sure ®


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0