hanny goes ogräskung

- borde kanske lägga ner det här med att sitta framför datorn 3567 timmar om dagen? det här kan itne sluta bra ; D

Återigen en dag av jobbade och ogräsränsning, idag var det itne lika upplyftande som igår
för min Ipod fick plötsligt batterikrash, det var varmt på det förbannade apotekare taket, som sedan slutade i en regning å kall förmiddag! fikamackan var hård och äcklig hahaha men arbetskamraterna är väldigt stimulerade
Fikarumslista:
Berra - pratar o pratar, kvinnor är hans stora passion tuttar hit tuttar dit ; )
stampe - rätt så roligt skratt om man ska säga nått
Calle - tror att du är rolig haha men det är du inte
JAG -  snäll ,omtänksam, otroligt interlektuell, har allt som ingen annan! haha
Henke: Snygg, rolig!
ann-marie: är det en Bärgård? hmm...
nån: ??
nån: ??
JAPP. dom får jag leva med nu i 1 månad, kommer bli båda väldigt kul, samtidigt krävande, tur at jag är förr med en egenskap att ha lätt för att prata och få nya vänner = social, öppen!! yes ETF hanny goes ogräskung,
hoppas på fint väder imorgon, sås solbrännan kan förbättras


 ses bland blommor och tistlar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0