dj Hanny in the mix

rrrrrrrrrrrrrrr
när jag blir stor ska jag bli något stort inom musikvärlden, jag hoppas på att få studsa, spela,hoppa och älska i skogen, spela grym grym grym och kärleksful spirituell underbar musik!!!!
få vara bland 1000 tals som känner samma glädje till musiken som jag spelar....
joar släng dig i väggen...skogen here i come!!!


- jobbat idag!!
va faktiskt skönt att få känna på livets tuffa ord, men allt för tufft var det inte.
hoppas på fint väder imorgon igen så man samtidigt förbättrar sombrännan lite, mohaha!!

känner ett stort sug efter fest nu, både vanlig hederlig med vännerna här hemma, men också att få komam å leka av mej lite i skogen, skulle va härligt att få dansa loss lite och bara njuta av det liv jag har fått och att jag faktiskt inte att stöpt til en pop-älskande-männsika(1), det är faktiskt roligt att jag har en annorluda smak på musik ( även fast allt å alla klagar på den och att jag aldrig kan få spela den i möblerade rum med människor i ) HAHAHA!!! men ja tar inte så hårt på det. när ja blir äldre kan jag åka på allt ja vill, flytta till amsterdan <333... besöka indien (goa) dansa nattenlång i israel,turkiet,portugal,berlin osv osv...
ja så jävla lyxigt för mej som får njuta av psytrancens underbara vibbar!!
synd för er andra ;)


(1) - jag gillar vissa pop låtar INGET ONT MOT DEM SOM LYSSNAR PÅ DET, HAHAHAHA!!!!!




Annika blev min arbetskamrat på ETF, skönt med någon som man känner!!'
imorgon är det dags att ta upp övertidsarben, hoppas det behövs extrafolk efter 12
då ska jag ta chansen att få in lite extra klirr i kassan.



hanny säger hej med ett leende på läpparna


psytrance my love
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0