adrenalin framkallade

para
Para Halu <3
köp, ladda hem gör vad ni vill.. men lyssna och njut för faaan!!
ett grymt bra album iaf!


- jobbat idag igen. före fikat så jobba jag som fan tog inte en enda rast, va helt inne i mitt arbetande, vilket är bra.. man får ju tiden att gå lite fortare då!
efter fikat, ont ont ont, jag har gjort illa ryggen ILLA, helt spänd, jag kan inte börja på den knappt ( men nu känns det lite bättre, fick massage och lite tigerbalsam )
skönt att man har sin IPOD skulle inte klara dessa dagar utan den!
MEN, jag saknar Gustaf, ( arbetskamraten förra året)

 det är en del grejer jag ska köpa efter min lön
  • Piercing i tungar 600kr
  • tattuering på underarmen 800kr
  • gymkort 600kr
  • URF biljetten 700kr
Och om jag känner mig själv rätt kommer den här listan bli lång väldigt låååång efter juli slut! bäst att inte köpa massa onödiga grejer så jag har pengar till allt
en sak som kan rädda detta, och allt är min föräldrars förtjänst .. är att mamma lyckades trycka ut mig den 19 juli :) PLUS att jag fyller 18 villket ger lite extra presenter, = extra pengar!!!! YES!!
SUMMERTOUR 2006 ÄR RÄDDAD!!!





vi höres senare hörri

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0