Jäm o Hänny

jimpan
Jim wetterström o Hanny <3
Han är faktist jätte söt å jätte fin å jag tycker om honom väldigt mycket.


idag var jag å världens BÄÄSTA Hannah i koffsan, har inte umgåts på länge så de va kul ^^
bada å mös i solskenet!
Sedan kom min goselus å de va jätte mysigt, va nog de mysigaste vi har gjort ^^ jag är kär!
sen fick pappa lov att hämta oss för ingen vill gå från koffsan till stan i 30 g värme, haha.

Och nu sitter ja här å är ledsen för Msn funkar inte - snacka om att man måste ha nå fel om man typ får damp å kallsvettningar av att inte kunna komma in på MSN, tragiskt Hanna tragiskt!

Imorgon väntar en ny dag å nya upptäckter, sedan bara 1 vecka kvar på jobbet, weeow!
helgen, öl? njaa vi får se.



// Hanny med det röda hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0