hanny fläskläpp

  1. O N T
  2. V A C K E R T
  3. G  L A D
  4. A N N O R L U N D A
  5. E G E T
  6. B L O D S M A K

Jo, ungeför så känns det ^^ men jag är väldigt glad åt min nya piercing.
på något sätt känns det mer som jag, och det kännslan är ett gott tecken!

 



Vi har varit å fika hos ejnerstenskarna, hähä
- spontanfika sådär bara, mkt diskutioner ang piercingat o tattoos.
Jag säger bara.
huvudsaken är att jag trivs i det å känner mig glad, jag känner mig själv som Hanna "
Jag kommer nog alltid vara lite udda, och kommer alltid att få höra att det är fult eller andra saker,
men jag tycker det är vackert, eget o sv,,, Frida är nog min idol i modymod enköping ^^
hähä!
att bli 18 är inte så dummt.

Nu känner jag för lite chirre.


update, yes later!

önska mig lycka till med läkningen

/ " en glad och svullen hanna "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0