dddd

igår. Va jag i stockholm med pappa,jens,sari,emma och ungarna, jag shoppade loss lite å köpte paul frank (ni vet apan) trosor, snygga brallor å en tröja å smycken.
Vi åt på en jätte mysig restauranf i gamla stan, gott va det också!! ^^
drack smootie å hade det allänt lyxigt,


Kvällen va supermysig å trevlig den med, var i klosterparken å drack lite öl med alla mina glada vänner, va kul å se dem :) sedan fortsatte vi jag och ellinor hand i hand till Olearys, hähä. där det blev några öl å cider för mkt kanske. men mysigt, Ja det var det ^^ hoppas att vi kan samla ihopp gänget till helgen med.
Sen vid 4 så tig jag min cykel å cyklade hem, å fan va skönt det va att sova!
Och jag vet iaf 1 sak, nu vet jag vilka som är mina vänner, å alla dom som va med igår är absolut det, dom glagar ine på yttre dom är super myso å super snälly ^^..för dom respekterar mej för en jag är, å det sätter sig som rosor i mitt hjärta :D

Ikväll: film med Malin å kanske bejnerpuff.
sedan ska vi gå å ta en drink på olearys ^^

dddd
( jo det blev ju lite mycket igår vill ja lova )





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0