crazy

Hanna är tillbaka
har inte skrivit i bloggen på hela veckan ja vet -
dumma hanny

veckan har varit som den förra, jobba jobba jobba..
dock lite roligare efter som en viss kar har beträdigt mitt liv - tror jag!!! ^ ^

Hamnfestivalen?
jaaa det va skoj, fredagen, som jag hade planerat bli en lugn hemmakväll med mamma slutade i en fyllekväll i hamnen men mycket MYCKET roligt var det! 
Hannah och jag radar paret som vanligt, hon är min bästa vän tammefan ^ ^
vuxenstämpel och byte av saliv  jummy ^^ kan inte bli mycket bättre duds!!
lördagen blev också rolig för till Jossy sen till Nettan, mys med Jim är itne fel, kul å träffa tessan å calle :) JÄTTE KUL!! men tröttheten tog över, va hemma vid 12.

dax för grillkväll i glada vänners lag? Imorgon vill jag gå ut till bresse med Jim, men det kommer ta så lång tid å mina fötter värker, grr hmm, ja vi får se hur de slutar!

uppdate later



<3 Jim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0