veckan som gått

nu va det ett bra tag sen jag skrev i bloggen.
- vi har hunnit åka på kryssning till Åland
oh det va jädrans kul mycket god mat och fulla fula människor,
de heta samtalsämnenva va lite groteska och en aning naiva som snopp,sex å våld haha 4 kvinnor på en båt halvfulla och proppmätta 24 timmar om dygnet hah kan det bli mer intressant för omvärlden?
man brukar ju också köpa en hel del alkoholhaltiga drycker från taxfree, men det blev bara 1,5 liter teqila o Geisha choklad -en jävligt beroendeframklaande drog som är snäppet värre en cigg!
men jag ska ju dock till åland på måndag igen då blir det nog öl å dofta gott spray ;P
lite extra kul i och med att vi har svit 50km.tv.champagne. mm mm
- iof ganska ovesäntligt man är ju inte på båten för att sitta i hytten å glo på tv, men endå :P

Ja och så va jag ju på Leksandsommarland med malin å hennes familj.
haha det kunde ju börjat bättre, hah ja ska berätta..
Hanna såg en hoppbubbla som hon absolut skulle upp på, och va gjorde hon.. jo jag började hoppa och sen fick jag sån fart att jag inte kunde kontrolera mej så jag ramlade på min egen tå så den knäckten och GICK AV!!!!! BRUTEN SOM DEN VA FORTSATTA VI FÄRDEN men jag hade rysligt ont, men ja åkte vattenruschbanor åkte gokart å fyrhjuligt, när jag kom hem va tån jävligt svullen !!!!
men jag ahde kul å trevligt, haha

- TYPISKT HANNA

Kommentarer
Postat av: amäända

amanda gillar när hanna bloggar :]

2006-08-12 @ 04:20:11
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0