tråkig onsdags förmiddag


Favoritcafé: ett pyttelitet cafe i gamla stan där dom serverar världens godaste morotskaka
Favorittidning: VeckoRevyn, solo
Favoritplagg i garderoben just nu: Mina tripe 5 soul manceheter byxor
Byter gärna garderob med: Nicole Richie utan att tveka
Vanligaste färgen på mina kläder: tycker om mkt färger, men vita toppar har ja en del av
Sminktips till allmänheten: nu på sommaren behöver man bara ta lite läppglans å machara, det är snyggt till solbrun hy, men ta lite vaselin på kindbenen (bara lite) det ger extra glans
Mitt rum kan beskrivas som: stökigt!
Mig själv med tre ord: öppen, rolig, dryg
Jag tränar: inte jyst nu, men till vintern blir det gymmet!
Jag ville bli när jag var liten: delfinskötare som alla andra, haha
Nu vill jag bli: resesäljare på ving,apollo etc
Humör just nu: nervös
Är det nåt du absolut inte äter: blodpudding, och massa annat tjaffs
Hur många kuddar sover du med: 3, men ligger bara på 1 ;)
Morgon- eller nattmänniska: både och
Sparare eller slösare: SLÖSARE MED SORT S
Bästa film: eh,hm! sex and the city? hah
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 3, två tjejer och 1 kille
Bio eller promenad: promenad, mysigt som skjutton i somamr solen
Är du kittlig: ja på magen å ryggen
Största svaghet: om det bjuds på fest kan ja omöjligt tacka nej
Det här är jag bra på: prata, tro att jag är rolig, smöra
Chips, morötter eller godis? morötter faktiskt, har ätit så mkt godis å chirre så jag är så trött på det!
Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : stökigare än stökigast
Kaffe, te eller inget? jag blir aldrig vuxen,haha.IGEN!
Har du en besatthet? Ja! men den ska jag försöka besegra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0