time will tell

Ibland  förstår jag inte vad folk skriver för skit i sina bloggar.
lite kan man faktiskt hålla för sig själv, ibland vill man inte veta
det där sista som hände o sv o sv, jag vet inte om ni fattar, men skit samma.
jag kanske är lika dan själv va vet jag, men nej uschuu tänk lite va männikoor!!!

häh.

Min dag har vait tråkig, men ja ikväll ska jag  till min bloody hannah ^^
planera för 1 sep, fest fest fest fest!! jappkommer bli väldigt kul, och det är bra att jag och Hannah
är på samma nivå = INGA LEKAR!!! nja okej förutom kanske i då, fast den har vi lite senare på kvällen då folken är på bäst humör :) ja vi får se va jag å bloody sis kommer på ikväll.
Sedan hade jag tänkt  att vi skulle kolla på Hey bariba 2 å käka chirre.
- ja även fast jag sett den 253479 gånger  så är tarras min kärlek fortfaradne! ^^


nej men hörrni, vi hörs senare uptade lixom yeah time will tell, bla bla
i'm patetisk
yes
i
am

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0