sunblock vs Carola

Nu var det bestämmt att vi ska på nrj in the park i stockholm nästa helg, kan bli riktigt trevligt, vill ju se Sunblock iaf, häh, å så kan man ju dricka lite gott gott också på samma gång- jaa kan bli riktigt nices!!
dom brukar ju ha happy hour - ohh yeahh, man har ju inte direkt enköpings vassaste plånbok.
men i ärlighetens namn hade jag velat se Carola på lördagen, haha - ;]
nej nu är det bara å ladda tills imorgon....
för då ska vi nämligen på joar, :)
men först bli det Hannah då som bestämmt, teqila baby teqila!!
Men jag skulle viljat börja idag, för jag är på sånt illvilligt humör, hah!!
nej nu ska jag lyssna på lite bra musik å få min spirituella väsen i form för en blödade färd på dansgolvet.
imorgon har jag körlektion - måste komma ihåg det.
och på måndag ska jag klippa och färgahåret :) meoow

hey ho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0