Hannah och hanna bjuder upp

hannanana

Ja då var det snart dax då!
fest å trevligt folk, det var så det va sagt, va?
ja hoppas verkligen det blir trevligt!
vi har ju iaf vår bål med sting i :-) det ska nog lätta upp stämmningen lite!
håller på att bränna ut lite bra musik nu, då kan man itne stå still damn
imorgon är det dax för att handla allt, pappa var är pengarna du lova mif för 2456 år sen?
detta kommer överskirda min årliga budget rätt rejält, man fan va gör man inte....
om jag förstår Emma Bodin rätt så ska jag föreställa nån slags underhållning...
jag vet inte om jag kan hålla med om det?
visst, fredagen va ett undantag, och du blev ju trotts allt blöt i håret..
1 - 0 till mig ;)
svammel, men om jag känner mig å min käre Hannah rätt så kan vi nog va rätt dryga men dock så charmiga, eller ja? va tycks egentligen?
men ja Sara Wetzenstein är min stora favorit, men jag vet inte hur jag börjar mitt nya år när det gäller det där " lilla extra " ja :/ joo, jag tror nog att detta ska gå vägen. om gud vill så går det..det vet vi ju alla, hallelulija, yeah han ser mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0