Fyfan

nn
Fyfan, ska det vara såhär?
är det såhär man måste se ut för att vara lycklig å älskad?
Nej fyfaan, jag läste expressen igår och då va det en artikel om Nicole Ritchie,
ja alla vet ju hur smal hon har blivit, men blää nu va hon äckligt smal, och min hjärna
 klarade inte av det (va det verkade som) ursch, ja fatar inte, tårarna bara sprutade,
jag orkar inte det! allt har blivit så mycket värre den sista tiden.
Jag har helt tappat kontrollen va det verkar! ett skönhetsideal som kvävar allt av tonårstiden,
 all tid av tänkade på sitt yttre som sedan slutar i total katastrof, Tro mej jag vet!!! tankar som slutar i tvångsmani, Man väljer dödslekar framför hjälp till ett lyckligt liv ett
 liv där man lärt sig acceptera hur det är och VEM MAN ÄR!
för visst är man bra som man är? ibland så tror man inte det jag vet,
men man kan ju inte leva igenom att svälta eller spy, kroppen bryts sakta ner,
 innre organen fräts sönder, hjärtat orkar inte!!!!!!
Det enda man gör är att döda sig själv!!!
Nichole va så fin förut innan hon blev till ett levande lik, å jag beundrade henne för hon va den hon va,
hon va inte trådsmal men endå vacker, jaa jätte vacker :)
hollywood nissarna  behöver inte vara vackra av naturen, knivar,botox, reducerings apparater ja vi lever i 200 talet allt kan fixas allt är inte av naturen, tänk på det!
Men det behövs flera som hon va, så ungdommarna kan se att ett smalt yttre gör dej mer värld,älskad å vacker! Men i en sån värld vi lever i nu, är det omöjligt, vi påverkas av allt vi ser, alt handlar om yttre skönhet, program om modeller,hurman ska äta för att va smal! ALLT SÄTTER SIG I VÅRA HJÄRNOR!
vissa kan hantera känslorna där efter, andra kan inte, det är därför skönhetslekarna förvandlas till dödslekar.
Att ta sig ut en sån tar år och är ingen dans på rosor.


:(





Kommentarer
Postat av: amäända

vet inte vad jag ska säga, bra skrivet!

2006-08-16 @ 11:46:58
URL: http://pralin.blogg.se
Postat av: cissi

Så snat, :(

2006-08-17 @ 00:24:23
URL: http://cisspiss.blogg.se
Postat av: cissi

oops * så sant , :(

2006-08-17 @ 00:24:42
URL: http://cisspiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0