fest fredag

Idag som alla kanske vet är det Joar och som ni alla också vet
( i och med att jag har bloggat om detta tidigare ).
så ska vi dit! jag ahr laddat upp med diverse förfriskningar, och diverse låtar jag tänkt förgylla
kvällen med hos Hannah!

Och om 45 minuter har jag min 2:a körlektion ( det går faktiskt bra för mig )
jag vaknade t.om med ett lungt i hjärtat, bravo!
min körskolelärare är jätte trevlig ^^ men han tjatade dock om min blick på den förbenade växelspakan, men jaa man förlorar ju flera sekunder på trafiken om man ska blicka neråt hela tiden!
får se hur det går idag, om vi fortfarande ska öva på krypkörning!

Dessutom så va jag, Amnada och Hannah ute och tog oss en öl på olearys igår,m (tyvärr inte amanda, men snart så, hehe )
det va sablars trevligt å ses å snack om väldens händelser och bekymmer!

Nej, nu ska jag börja fokusera, tänka efter och reagera, om man vill ha en bättre värld så kan man inte låta andra göra jobbet, att själv agera kan iaf leda till nått, om man int ens försöker va tjänar det till??
upprörda brev ska jag skriva, och det ska bli revolution ^^

Nu är det dax för en sista finslip, snart är jag ute på vägen igen :}




Kommentarer
Postat av: amäända

A-kassa och fildelning! xD

2006-08-18 @ 19:58:09
URL: http://pralin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0