bodin dras med Hanna, medan jordens folk svälter

jag och Bodin (STACKARS EMMA, FÅR DRAS MED MIG NU, ett nytt msn offer jag kan bomba med mit fin lir )sitter och diskuterar väldens händelser en mörk,kall augustikväll. en konversation utöver det vanliga på MSN.världen svälter och trosor i vättkorgen gör att en tår faller utför min kind.va ska emma tro om mej? - Hahhahaatt rosa pantern är en nubörjar drink - pyttsan den är ju god.och jag är erfaren, jag lovar! hah.Fredagskvällen kommer bli lyckad, alla verkar vara på G, eller?klädesproblemen verkar bli större ( så som skönhetsidealen )ungdommar små vad ska vi ha på oss? skumm, jaa skummet förstör kläderna?Emmas hår då? va händer med det? bäst å sitta inne på chilli!!- vodka redbull blir man inte jävligt sliiirig på det,halv 7 passar det bra? joo man ska ju hinna dricka mest av alla kungen i baren lixom, fin lir bla bla, släpa sig hem i byxkanten på ett bananskal? va?? nej never mindJo men alla längtar satan eller hur emma!först in sist ut, bra sagt Sprut slut!!!  Ja en kväll med Hanna kan leda till en massa, om det är bra eller ej, det avgör ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0